waterval 200 M3 per sec en mooie kleuren blub - Reisverslag uit Okere Falls, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu waterval 200 M3 per sec en mooie kleuren blub - Reisverslag uit Okere Falls, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu

waterval 200 M3 per sec en mooie kleuren blub

24 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Okere Falls

Geluncht bij een lief stroompje ( zie foto ) wat even verder op een indrukwekkend beeld oplevert als het water zich door een smalle doorgang perst en naar beneden stort.
Daarna een thermisch gebied bezocht, een beetje vreemd en erg mooi.
Zelfs voor een een kleurenblinde.
Het grote geheel is mooi maar ondertussen loop je onder bomen door,die door de wat vreemde atmosfeer langzaam en daardoor zo bijzonder zijn gegroeid, met her en der prachtige mossen.
Niet in woorden te vatten, misschien geven de foto's een beetje een indruk. We zullen in de komende tijd wat filmpjes via we transfer of dropbox opsturen.
Blubberende warme modder laat zich niet op foto's vastleggen. Het is eigenlijk heel saai, een kolk vol modder die lijkt te koken, maar het is fascinerend om te zien. Het was aan het eind van een warme dag waarop we al zoveel hadden gezien maar ik kon er geen genoeg van krijgen.