dagje stad - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu dagje stad - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu

dagje stad

09 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Nelson

'S ochtends zijn we naar Te Papa geweest, Nieuw-Zeelands nationale museum. Te Papa Tongarewa betekent letterlijk " houder van schatten" . Het laat de schatten en verhalen van Nieuw Zeeland en haar mensen zien. We hebben hier de ochtend rondgekeken. In het hotel een lunch klaargemaakt en 's middags naar de botanic garden met de cable car. De tuinen liggen op de heuvel en doordat 2 trams aan elkaar zitten met een kabel gaat de ene omhoog als de andere naar beneden komt. Met Jet nog even geshopt terwijl de mannen wat boodschappen haalden. 'S avonds gegeten bij Siem Reap, een Cambodjaans restaurant. Heerlijk gegeten. Om 20.00 uur hadden we een afspraak met Marleen om haar huurhuisje te bekijken, een klein, kneuterig huisje. Het was leuk om te zien waar en hoe Marleen woont. Marleen wil het huisje graag kopen als ze haar huis in Christchurch goed kan verkopen en de huidige eigenaar haar het huisje wil verkopen. Binnenkort heeft ze een afspraak om over de koop te praten.