familiebezoek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu familiebezoek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van AnneEddieNieuwZeeland2016 - WaarBenJij.nu

familiebezoek

24 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Jet heeft een ontsteking aan haar been opgelopen en kan de wandeling net buiten de stad niet meelopen. Ze zit met het been omhoog op de bank. Het blijft opvallend hoe je dichtbij de stad natuurwandelingen kunt maken. Ook nu weer een geweldige wandeling met prachtige vergezichten op de stad en omgeving. Christchurch wordt omgeven door de Alpen, heuvels en de zee. Tijdens onze afwezigheid heeft Jet een lichte aardbeving gevoeld, de bank schoof wat heen en weer! Samen met Jet geluncht in het hotel waarna Eddie & ik op zoek naar een echt NieuwZeelands cadeau voor Bart. Dat was de vraag die we van hem meekregen! Op bezoek bij tante Marietje en Claudia, het was leuk ze weer te zien. Het huis waarin tante Marietje woont is gezellig en knus zoals alle huizen waarin ze heeft gewoond. Ze kan heel goed een behaaglijke sfeer creëren. Ook de tuin past goed bij de sfeer. Claudia heeft haar intrek genomen in de garage, die ze zelf heeft opgeknapt en ingericht. Een "handige vriend" heeft een kleine blokhut gebouwd voor haar ontspanningsmassages en meditaties. Iedereen heeft zo eigen plekje in huis, zoals het altijd is geweest. Ook voor Marleen zijn er 2 kamers. Rob hield ons even gezelschap maar hij wilde niet mee uit eten. Dus met z'n zessen uit eten geweest, erg gezellig. Het afscheid was lastig, het is waarschijnlijk de laatste keer dat we haar hebben gezien.